Tuesday, February 14, 2012

Home Sweet Home..

          Seperti yang di janji kan..aku nk up-date al-kesah rumah baru aku..Tersangat la Xcited nk duduk rumah sendiri and berdikari..wlupon masak tak berapa nk reti sangat..hehehheeh ;p. Rumah tu ada 4 bilik tidor + 2 bilik air. Rumah jenis single storey semi D. Untung aku sbb dapat harga murah..owner lama tu cina.. So masa nk cuci 1 rumah tu kene la samak sakan.Wlupn owner tu tak bela anjing.. tp bab makan tu kene la paham2 kan..

          Last week aku berkemas, bermopping,berlap-lap rumah tu..Ye la kan, rumah di tinggal kan kosong tanpa penguni kena la sentiasa di bersihkan...sentiasa kena pantau wlupon belum duduk sana lagi..Letih tu tak payah di sebut kan la.. tp seronok. Hari tu jugak la perabot aku akan sampai.. Set sofa, set TV and set meja makan. Barang elektrik belum lg..hujung bulan  ni baru deliver. Rumah aku tu, api + air pon dh register..ikut kan anytime boleh duduk situ. Banyak ooo pakai duit nak masuk rumah ni..tu pon aku tak cat atau renovate..Pulus takde!! So slow-slow la nk buat tu semua..;p

         Halaman belakang rumah tu, ada la keluasan besar nyer dalam 20 kaki lebih..n belah tepi rumah pon ada ruang jgk..boleh buat playground utk Irfan. Hehhehehe tak susah ati nk lepas utk dia bermain.. Sbb di depan mata kan.. Hhahahahahah ;-) Tak pon, aku renovate bg dapur jd besar atau tambah lg 1 bilik..... Apa2 pon "Home Sweet Home" .... with my family.. Jom la view gambar.. takde menda dh aku nk celoteh kt sini.. idea dh kehabisan.. heheheh ;p







     

No comments:

Post a Comment