Tuesday, January 31, 2012

New Life in My Life .. (part 1)

     Hi semua!!! lama aku tak up-date blog aku ni..ada lg ke pembaca yg nak baca al - kisah aku ni..Ish..lama sangat2 la rasa nyer..Macam2 perubahan atas diri aku skrg ni. Nk start dari mana pon aku tak tau la....Since aku prgnnt,mana aku penah bukak blog 3D aku. Last up-dated bulan March 2011. Hehhhehe ;p now dah masuk 2012. Tahun yg sangat bermakna utk aku...Tahun yg membuat aku lebih bertanggungjawab and lebih tegas dalam kehidupan aku..Mendalam maksud nyer tu..Kali ni aku akan kongsi citer aku sepadat-padat nyer..utk cover yg lepas2 2011.. moh kita!!!!
     
    Jom aku kongsi serba sikit kisah kehidupan aku last year .. April 2011, aku and Mr Asben telah pegi ke Jakarta and Bandung utk honeymoon buat kali pertama setelah berkawen selama setahun.. Baru dapat berdua2-an tau..Perasaan tu takyah cakap la.. seronok sgt kat sana bila bersama dgn Mr Asben..Actually terbang ke Indon ni patut dgn cousin aku sekali.. Last minit dorang tak dpt join.. sbb si Cayang nyer tak berapa nk sehat.. so aku and Mr Asben je la yg ke sana. Shopping? ish.. sgt sgt sgt la byk.. habis duit menyomping utk diri sendiri and gift. Bila berada tempat org, kita kene ikut la cara dorang..Nasib baik bahasa tu boleh gagah aku paham.. hehehhehehe..Pak Supir pon OK.. Hensem plak tu. Baik pon ye..4 hari 3 mlm di sana..Factory Outlet kt sana semua aku singgah masuk.. byk sgt pilihan. Rambang bijik mata!! Taoi dlm keseronokkan tu.. Mr Asben aku jatuh sakit (demam) perubahan cuaca kot?? Hari ke-3 tu dia duk otel.. tak keluar mana..tido and tido je..so aku and pak supir je jejalan.. Sian dia.. dalam masa yg sama..Rugi dia!! hehhehehehehe ;p Apa2 pon semua tu pengalaman and kenangan yg indah buat kami berdua.. 



 
ni la pak supir hensem tu

     

No comments:

Post a Comment