Saturday, December 11, 2010

Aku di Hari Minggu .. ??

     Eeerrr!!! Selamat pagi. Pagi apa nyer pkl 11.15tghari baru aku bgn tido. Mcm besa la, hari mggu kan aku tak keje, mmg bgn lambat ler. Hhehheheh ;-p balas dendam utk hari2 aku keje. Boleh plak mcm tu?? Hmmm.. bgn dari katil capai towel ku yg merah tu and terus menuju bilik air. Mandi manda..basuh rambut,gosok gigi etc la la la...hbs semua dah "clean & clear" aku mandi plak dgn aura "Seri Wajah" iaitu mandian aku setiap hari..Wajib!!!Hanya digunakan setitik saja dah enough. Bukan setakat wangi je aura Seri Wajah tu..malah buat aku rasa fresh. Selain tu, aura ni ada mcm2 kebaikan..klu u all ber-minat , jgn lupa komen kt i k ataupon visit http://colourtherapy.com.my Hehehehehee..cewah-cewah..mcm nak promote plak kan!! Apa salah nyer, berkongsi perkara yg baik bersama.. kan kan kan ;-p


    Bila badan rasa Fresh.."fresh, fresh & fresh" Baru la aku ada semangat utk buat aktiviti kemas-mengemas  rumah apa yg aku biarkan selama 5 hari berkeje .. Sangat la tidak senonoh kan!! Jeng - jeng ... Aduss aku pening, semak, runsing bila tgk kamar yg bersepah, rambut gugur di lantai, habuk sana sini, meja mekap dgn penuh barang, kain baju yg tak berlipat. IIIiissssshhh byk nyer keje... Untuk memula kan keje tu semua..aku perlu kan tenaga. Tenaga makan..hehhehhehee .. apa lg kasi sumbat la..mamam lunch time kt luar. ;-) no masak2 k kt rumah...
     Jam pon dah pkl 1.00tghri .. balik dari lunch..layan jap TV-Hindustan..my 4th Hero "Salman Khan". Layan punya layan sbb perut tgh ketat, akibat kenyang sgt..baru aku terigt nak lipat baju2 yg menimbun kt depan TV ni.. Tggu lg..lipat ler!!!!!!!!! Then kemas bilik apa yg patut.. smp la jam 3.00tgri.. Zohor pon dah settle.. :-) & now.. i'm free utk up-date my 3D. Mentang2 la in love dgn 3D aku ni.. Rajin plak up-to-date. Untuk aktiviti mlm ni plak?? Belum di ketahui k.... ikut kata hati..mcm2 nak buat n jalan2.. heheheh tggu je la.. ;) Apa2 pon.. solat jgn lupa?? Enclose some photos aktiviti aku di rumah....kemas - mengemas la konon nyerr Daa @>>--







No comments:

Post a Comment