Sunday, December 12, 2010

Have Fun with DTerunaDara's Team...I like it!!!

      Al-kesah nyer..siang aku di rumah..malam plak aku jd kupu2. Kupu2 yg mencari jalan utk hilangkan kebosanan!! Cari ketenangan jiwa!! Cari tempat utk bebas!!! Hehehehehheee ;p Malam mggu aku ber-lepaking dgn DTerunaDara's team. Join dorang setting pelamin kt dewan Kulim utk 2nd time. Kira mcm part time job la.. tolong-menolong membawa keberkatan..dgn muka yg tak tahu malu ni.. hehehhehe ;p Sekrg kan musim wedding..Tiap2 mggu ada je org kawen sana sini.. semuanyer fulling booked. Termasuk la Butik DTerunaDara. Aaallaa...butik pengantin yang aku ambik masa aku kawen dulu.. Asal dulu, aku jd customer je and now dah jd kawan..Thanks k sudi berkwn dgn i  ;-) Klu lunch time selalu jgk la lepak butik dia. Lgpon aku ada bisness jgk dgn owner butik tu.. small bisness je..aku buat sewaan hantaran kawen..Let say ada customer DTerunaDara nak pakej dgn hantaran.. so pass kt aku ler..Itupon klu sama tema dgn koleksi aku...Thanks sekali lg to "Kak Ida" merangkap owner butik. Enclose below is Kak Ida = Owner DTerunaDara.. ;p









Aku membuang masa lepak dari pkl 9.30mlm smp pkl 11.30mlm kot..setting pelamin yg bertema kan Pink + Grey + English style = Tiptop. Sgt la chomel.. Rasa mcm aku nak naik pelamin je lagi tau tau tau!!! Mmg cantek siut tgk life hasil DterunaDara ni..Syabas la!!! i like it more n more...hehheheeh ;p. Enclose some photos Pelamin Pink + Grey + English style ....... Sudi2 kan la komen k..


      Hbs siap semua tu, kitaorg lepaking plak kt Pematang Pauh pekena Char Koey Teow Udang and  Kerang. Hmm..mamam lagi... tgh malam plak tu.. mcm mana aku tak naik badan yg dah semmg nyer  chubby??D.I.E.T hampeh kan je!! Oooppss lupa plak, aku ada story sedeh & seram ni, otw aku balik dari Pematang Pauh nk ke "my home"...dgn tak sengaja n tak sedar..aku terlanggar apa ntah..Rupa mcm kucing tapi besar mcm anjing.. dush!! bunyi hentaman yg kuat. Bila aku tgk mirror..terbaring binatang tu di tgh2 jalan raya..Sgt  la ganas aku ni bila driving!! Sampai hati aku!!! Tp serius aku mmg tak perasan ar ada sesuatu tgh melintas..Kira tak di sengajakan la..So blh tak aku di maaf kan?? Dan seram plak..sbb kejadian tu belaku di tgh2 mlm..tgh2 pagi buta.. isshhh jgn di sebutkan la.. ;p mcm2 blh jd.. FYI, time tu pkl 2.00am k..... hehehhehe ;-p and i'm alone k dlm kete. Akhir sekali pesanan ringkat dari aku....Hati2 la di jalan raya, jgn makan di waktu malam dan rajin2 kan la diri buat part time..semoga mendpt kebahagian.. ;)


No comments:

Post a Comment