Wednesday, December 29, 2010

Over Activities..Demam + Selsema + Sakit Tekak ...

   Oooiiiitttt aku nak cite-ceti skit ni...last weekend..1 Penang mai Kulim.. depa buat ramai noo.. hehehehe...cuti-cuti Kulim... makan angin cuti sekolah konon nyer la.. Tp mmg best la....over aktiviti..non-stop...;p Dengan2 aku pon sekali ter-over..Klu takde aku..sapa nak jd driver depa?? Kecik bukan sebarang kecik...kecik mcm aku ni yg berguna.. ;-) Aku ni kira mcm "tour guide" la.. Pg sana, pg sini, shopping sana, shopping sini, makan sana, makan sini..Lastly..aku kena demam + selsema + sakit tekak..akibat tak cukup tido..... 1st aktiviti kami lepak kt AutoCity Juru, Penang.. Tp salah timing la plak.. Aku lupa mlm tu mlm happy new year Crismas..huhuhu ;p Apa lg..jem ar jalan..Penuh kesabaran!! Aku parking pon mlm tu ikut suka hati..;p janji dapat parking sudah lerrr...tak gitu?? Mak aiii...penuh manusia ..ada show plak khas crismas time....Tp korang jgn salah paham plak..mlm tu bukan niat kami nak sambut sekali k!!! Mlm tu tujuan nak shopping je.. sbb ada jualan dari gudang..semua yg berjenama.. Tggu lg?? gaji + bonus pon dh dpt. Below some photos kami kt sana..balik rumah pkl 2pg?? kira Ok la tu..hehehehe bila lg kan kan kan..


      The next day tu plak kami buat BBQ..Tp sayang sekali..aku tak join..aku dating 2gether with my Loving Hubby...Mlm baru aku smp Kulim.. Riuh renda rumah..Tak payah cakap la......ramai sgt..!!! Tua muda semua ada..Lps BBQ tu, ada plak parti celebrate birthday. Hmmm makan ajer keje kami last weekend.. nyam2. Kek mmg sedap.. sehingga menjilat jari la.. ;p sponsor from Anti Wan.



        Hhhmmm.. tersgt la letih wei..... Korang nak tahu? Lps parti birthday ni .. Kami pg plak dah..main bowling.. Nasib baik la dekat je..Giant Kulim...heheheh ;p ..Macam besa la.. aku la driver nyer... ;p FYI, aku mlm tu dah start nak demam..rasa sakit je tekak..Tapi tetap jugak join dorang wlupon aku tak main...menyemak je aku ni kan? ;-p ...jom tgk photos at bowling ...


......The finally activities kami ..keesokkan tu, kami semua pg mandi air terjun..Wlupon tempat nyer..alamak!! tak best mana sgt!! Di sebab kan kami semua kemaruk nak main air and nak berendam..Kira layan je la.. ;-)
Layan smp aku terus demam teruk...selsema n sakit tekak yg teramat sgt... pesta penang pon..aku terpaksa tarik diri..dari dorang semua......Tapi aku tak kisah semua tu..yg penting aku happy dgn dorang..yg giler2....Aku nak up-dated 3D aku pon, mcm malas je..selsema ku tak baik lagi.. huhuhuhuhuuu ;-( Tapi kenang kan... ada yg follow kisah kehidupan aku.. Aku berjuang jua.. (ayat poyo je kan) Apa2 pon look2 la..photos aku ni yee.... klu nak more than here..pls visit my FB ... daaa.. & Love u all... 


      Oooppss lupa plak..ada lg 1 cite..sepjg org Penang mai tido rumah..Haziq sempat buat 1 video clip. FYI yg terlibat dalam video tu semua ada yg berkaitan..ala..cousin2 semua tu.... hehheheehee...Lps layan video tu pls visit this link http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs&feature=channel
and korang fikir2 kan la ada ke persamaan??.....Ni kira versi melayu la..Yg best tu..ehhehehe bilik aku n frame gambar kawen aku pon interprem..heheheheee ..Jom layyaannnnn......






1 comment: