Saturday, December 11, 2010

Crazy Time!!! With My Partners When Camera Is On!!!

   Ni la rupa2 org yg tak tahu malu,segan,poyo..etc la la laa laaa... hehehhehe ;-) apsal korang nak tahu??? sbb aku n partners ni semua mmg giler ber-gambar!! pantang ada camera mak aiii..sama2 naik..sama2 sakan. Sorg2 pon jd kadang2 tu. Tak kira tempat, kira masa..ada ruang, ada background, ada majlis..semua naik hantu... pose sana sini.. trademark FAMILY aku..mulut muncung klu ber-gambar!! Hehehhehe ;p 
   Yang paling best..si Qila la.. Najwa pon lebih kurang.. Haziq plak perasan macho klu capture.. Sorry, jgn marah. Tapi..ikut2 kan.. bukan dorang je gile ber- gambar..Whole Family aku la..semua pantang camera on....
Al-maklum la kan..camera sekrg ni mana pakai kodak bagai..semua memory card!! Nak capture berkali-kali pon NO HAL la... taknak delete je. then capture lagi new pose :-) Betul tak?
   Lepas tu upload plak dalam FB .. ehhehe ;p nk kata show off pon ye..tp peduli la apa org nak kata.. bukan aku kesah pon.. tu 1 kepuasan dlm hidup..klu buat FB tp tak guna upload apa yg menarik ..buat apa ada FB kan!! cuba korang komen?? ;p Tp ada je org view jgk.. heheheheh ;) ada org komen jgk ;p..so... "lu fikir la sendiri"
   Attached, antara photos aku n my partners yg THE BEST!! aku rasa family aku paling BEST..wlupon size yg kecik.. tapi.. issshhh ..BEST laa..hehehehe i Love U laaa. Mmmuuaahhh..






No comments:

Post a Comment