Friday, December 10, 2010

UpTown Kulim ....

   UpTown tmpt aku pasang cabel, mcm cabel car .. or besarkan empayer heheehee ;) aalaaa..tmpt aku operasikan bisness aku lerr..aku jual baju2 fashion..
mcm2 warna, design, pilihan.. semua nyer below RM35 and berkonsep kan "Cheap & Trendy" Jual mahal2 kt Kulim ni..payah skit.. sambutan tak berapa nak best. Maybe dorang belum memahami apa tu UpTown?? hehehehehe :-)
    Malam ni, aku bukak awal..jam 7.45pm aku dah ada kt tapak. Nak dpt kan parking dekat..sbb aku jgk yg nak angkut stocks, kerusi, meja, papan etc sorang2..tu semua aku perlukan TENAGA tau ;( tp tak kesah.. aku yg nak bisness, aku la yg tanggung sorang2.. baru la ada "advanture"
     Malam ni pon merupakan malam sunyi sepi.......... takde org pon dtg membeli ke melawat ke.. ada la..tp jumlah yg sikit giler ;-( Aku siap blh pg shopping2 kt pasar malam lg..nun di seberang jalan sana....paling best, aku lintas jalan je.. padahal jejantas duk ada haa..saja buat bagus2.. serupa byk nyawa la kata kan.. heheee ;)  Sampai bila ye..UpTown Kulim ni nak maju jaya macam kt KL tu.. happening sana!!!! pkl 3 pagi pon still rasa mcm pkl 10mlm.....Apa2 pon, aku sentiasa berdoa agar bisness aku ada income. Tak byk, skit pon jadi la..Rezeki dari Allah S.W.T .... Lastly..."cayok-cayok"


5 comments:

  1. wah2...kawan aku sorng neh,.....bisnezz bertambah maju..Alahamdullah..bila la agaknya nak jenjalan kulim ni...hehehehe

    ReplyDelete
  2. opkos la..aku kena sabar n cayok2...lgpon takper..dari aku buang masa kt umah mcm tu je.. baik aku niaga kt uptown..at least aku ada kwn2..jiran niaga pon the best la.. heheheh ;)

    ReplyDelete
  3. dpt jiran niaga yg baik cam kami ni mmg best kannnnn kehkehkeh

    ReplyDelete