Wednesday, December 22, 2010

My Friends vs My BFF

       Friends semua org tahu!!! BFF plak meaning is Best Friends Forever ... Apa beza friends & BFF ye? Korang ada BFF? Klu friends tu sure korang semua ada...tak payah tanya pon aku dah tahu.. hehehehe ;-) Penah dgr tak ayat ni "berkawan biar beribu, musuh jgn sesekali" ??? Aku ni ikut kan ramai kawan2..Al-maklum la..aku kan dari Ipoh then pindah ke Kulim then continue study kt KL.. ish..bersepah2 la..Kadang2 tu klu aku terjumpa dgn salah sorg kawan2 aku ni.. aku sendiri lupa siapa dia? kawan yg mana? dari mana? hehehehe ;p Selalu nyer dorang je igt nama aku..aku plak tak igt nama dorang..Standard la tu..ingatan tak berapa nak kuat..
      Bagi aku la kan.. friends & BBF ada perbezaan nyer.. Yg membeza kan nyer..Bg kawan2 yg rapat..Yang selalu ber-contact each others, aku kategori kan BFF. Nama pon "forever" ....Kawan2 yg lost contact ni plak...  aku kategori kan friends je laa....Klu aku nak sebut nama sorang2 kawan2 aku ni... byk oiiii...ehhehehe ;) Tak terlarat aku nak menaip kang!!! ;-) Bukan setakat kawan gugurl je...kawan2 laki pon aku ramai.. Tapi tu la...b4 aku kawen..Now dah ber-hubby, slow skit la kawan laki2 ni..Paham2 je la.. "KEBATASAN"
       Sebut pasal kenangan bersama kawan2 ni...mmg best la.. mmg aku akan sentiasa igt..wlupon menda tu dah lama...Sometimes tu blh buat aku gelak sorang2 laa...Korang pon sama jugak kan?? Tapi..kan...klu nak cari kawan yg betul2 memahami n kekal abadi dgn kita..susah kan?? Mean kawan yg blh susah sama2 dan senang pon sama2....Dalam beribu kawan2 aku, hanya 1 je yang aku jumpa tau.. Apa2 pon la kan..Friends ke BFF ke..aku tetap aku.. berkawan biar beribu..musuh jgn sesekali..Yg nak bermusuh tu .. LANTAK!! ada aku kesah? Paling penting prinsip aku...."org buat baik dgn aku..100x baik aku buat kt dia..tp klu org tu buat taik dgn aku.. ehhehehehe hanya aku je yg tau..." OOooppsss...udah-udah ler ye.. jom layan antara photos my friends & my BFF...

kenangan bersama kawan2 zaman aku di IPB..
Still contact each others... ;p
  
Kenangan pg Langkawi ..kawan2 IPB jugak...
Best giler time ni..bercuti kata kan...!!! Semua time tu single mingle.. hahahahahhaha ;-) yang tak join tu jgn marah!!!








3 photos below ni plak kawan2 aku yg di  Kulim......Happy with you all..



5 comments:

  1. ehehheeh ;p tau pon ko!!! tu pon nak angin bagai kes lgkw..Oopss terlepas udah!! ;p

    ReplyDelete
  2. heheheeh terbaik...gambar lu pon ada maa..;p

    ReplyDelete
  3. eleh...gmbq gua sipi2 ja...seb bek gigi gua putih..hehe..

    ReplyDelete