Tuesday, December 14, 2010

Meja ku, PC ku, Opis ku......

      Oooooo OPIS .. tempat aku mencari rezeki yg HALAL..tempat aku mencari NAFKAH..dan tempat aku ber-Facebooking..ooopppsss!!!Kantoi sudah!! hehehheheee :-) Wlupon FB sejak2 ni, mcm kena block je.. Wlupon korang ckp tenet selalu down..aku tak pecaya!!!! Nasib baik la.. ada 3D ... hehehehheeh ;-)  Pejam celik pejam celik..dah 2 setgh tahun aku keje di sini as Finance Secretary. Bonus pon dah dpt 2 kali. Keje nyer yg best, tak sakit mental, emosi pon OK la, jiwa tak kacau, staff yg OK jgk, dan yg paling penting...aku yg termuda dlm opis!!! Hahahha ..sgt the BEST k...dan jgn the jeles.
      Keje aku berkaitan dgn accounts...tp aku tak buat accounts pon..Jobs scop aku dalam erti kata lain.. keje harian aku adalah checking payment, prepare internal memo / letter, reply email to bla la la.. , checking PO, prepare letter of undertaking 4 hotel / flight reservation, update outstanding payment and etc... Macam senang je kan keje aku?? Mmg senang pon :-) ... Dan aku tak suka keje di hold kan.. semua keje aku akan pasti kan siap on time!!!! Tak blh tgk meja full ..semak mata memandang n nnt aku yg tak blh duk senang.. ;( .....
     FYI...company ni mcm TNB ..Independent Power Utility and supply to whole K.H.T.P. Apa tu?? cari sendiri la ye..Opis kt KL plak di Solaris Dutamas..tp kt sana opis je.. No supply2.. Ada 4 staffs je kt sana tau.. sikit kan.. 2 bosses, 1 driver and 1 secretary. Syok keje sini.. aku suka sgt.. I LIKE IT.. Mmg pasang niat taknak cari keje lain dah!! Dekat pon dekat dgn rumah.. lunch time blh je balik... Tak mcm KL, aku keje dulu.. dekat pon berjam2 baru blh smp rumah ;( Syukur sgt ... Alhamdulillah .. Nak simpan duit pon blh..sbb cost of living kt sini..tak tggi mcm nun di KL tu... blh cepat kaya kot?? hehehhehe ;p
      Ni la cite serba sikit al-kesah aku di opis.. Dah la bangunan 3 tgkt.. Yg guna hanya G floor je.. Yang atas2 tu "MAK ESAH" yg jd penghuni.. hehehheeh ;) Klu rasa nak naik atas.. mmg kena berteman.. Klu e'dak.. jgn la naik sorg2.....Aku pon tak berani.. Opis korang ada "MAK ESAH" ke "TOK ESAH" ke... hheheheh ;) Lastly kata penamat!!!.. Aku sgt suka keje di sini..aku suka staff di sini, aku suka gaji aku, dan paling aku suka.. Aaakkkuuuuu yang ter-MUDA .........ehhehehhehheeeee :-)
    



4 comments: