Saturday, December 18, 2010

Apa Jadi UpTown Ku?? Bisness Ku?? ....

     Oooo org Kulim ooiii..di manakah korang?? Makin hari makin suram UpTown Kulim..Makin hari makin aku malas nak niaga bukak store.. Iiisshh ikutkan hati..nak je aku tutup terus..Tak semangat tgk UpTown yg serupa nyawa-nyawa ikan ;-( so sad. huhuhuhuhu .... Di manakah silap nyer? Apakah masalah nyer? Hhmmm.. kesian kt aku..bukak sorang2..bukan kt aku je..jiran2 niaga yg lain pon dah tak semangat nak berniaga..
     Nak kata stocks aku mahal.. semua nyer aku sale murah ..below 35rggt plak tu. Siap blh discount lg. Discount tu 1 hal..Aku siap lelong kan stocks aku tau..Pon still macam tu.. Adusss frust aku!!!!!
Ye la..mentality org Kulim tak terbuka lg kot? Atau kurang promosi? Sapa nak jawab ni?? Sedeh btl la aku klu mcm ni.. FYI, aku dah tak niaga start khamis lps.. Sbb aku rasa biar la aku tutup sekejap. Smp la..time dorang semua dpt gaji.. aku pon dapat gaji + bonus.. hehehe ;-) Lps tu baru aku join balik UpTown.. Hhehehehee....cakap byk pon tak guna.. Promosi takde!! Org Kulim pon byk yg tak tahu kewujudan nye.
      To Ely jual jubah n selendang, abg & akak Tupperware, akak baju baby, akak perfurme, Arip jual jajan and yg lain2..sabar k.. kita tggu dgn penuh kesabaran ye.. Tapi klu still macam ni..aku chow dulu arr.. Fikir menda lain plak utk aku mula kan bisness baru aku..Coming soon.. ;p Insyallah... Apa2 pon.. kata semangat dari aku utk diri aku.. ;p "Ayu sesungguh nyer dugaan seperti ini akan membawa kita ke arah kejayaan.."Amin
Enclose some photos from para perniaga UpTown Kulim...




2 comments:

  1. sabo ayu...ade hikmah tu...maybe lps ni ko akan lebih berjaya ker..insyaAllah n amin.....

    ReplyDelete
  2. tu la... aku dah tak semangat ni!!! Insyallah, aku tgh usaha bisness baru ...ada rezeki nnt.. aku umumkan..tp makan modal yg besar ;(

    ReplyDelete